All 39 audio Reviews


Solaris Solaris

Rated 4.5 / 5 stars

Good quality New Wave, maybe not my style. Nice 80's chords, and a chill old-school funk vibe mkes this track a 9 IMO needs mastering. Master pizza circlejerk says ban this paper rubber



BUCKET HEAD KILLER - Mental Asylum (OLD VER.) BUCKET HEAD KILLER - Mental Asylum (OLD VER.)

Rated 1.5 / 5 stars

St88 might be a fan of this but tbh, not my style


People find this review helpful!
Skiddle responds:

Lol ok. Splittercore isn't everyones favourite.


Xtrullor & HeliXiX - Universal Expression Xtrullor & HeliXiX - Universal Expression

Rated 5 / 5 stars

No way.. Xtrullor back at the Orchestral again? is it fitting at all to say YES, OH MY GOD!


People find this review helpful!

Lapis Lazuli - Mekkatech Remix Lapis Lazuli - Mekkatech Remix

Rated 3 / 5 stars

"OH MT GOD im spetchless"



Dark Skies Dark Skies

Rated 4 / 5 stars

Hmm.... the drop's arp is strange, kinda sounds out of place, this sounds like high resolution chipstep IMO, the wha! vocal sample is really overused, but this is a nice use of it (I really like Frizzyo's Chain Hang Low Remix, it uses that sample amazingly)


Strykur responds:

Now that I think about it, it kinda is like chipstep. The vocal sample is from a Virtual Riot pack so it's probably the most overused thing in existence lol


Power (Electronic Shock Track #4) Power (Electronic Shock Track #4)

Rated 3 / 5 stars

Pretty neat, but sounds more like Electro House than Dubstep IMO


HJfod responds:

Yeah, I know.


Metamorphosis Metamorphosis

Rated 5 / 5 stars

"Like if you're here before GD players find this" lol xD nice song bois, real dank 'n' shit... drop reminds me a bit of "All Party" by DexArson


People find this review helpful!
Ravitex responds:

Glad you like it!


Galactic Hyperadventure Galactic Hyperadventure

Rated 3 / 5 stars

Nice Melody but the drums sound very "canned" and the intro sounds too dry... as this really is a fault with 'GarbageBand' not your skills, I would look into downloading FL Studio, as it sounds professional in the mix and production overall... keep it up!


HJfod responds:

I Already Have FL Studio, this is just an old song I've made. Everything else I've made is with FL Studio. :)


ColBreakz - HeartBeat ColBreakz - HeartBeat

Rated 4 / 5 stars

I don't see where you go off calling this "Dubstep" but it was nice, real pleasant to hear. ColBreakz out with another soon-to-be ledgendary track!



Robot Story Robot Story

Rated 3.5 / 5 stars

Really swag.. maybe a kind of ambient synthwave? Some of the ride bells were a little too squakily high-pitched though...